Friday, August 10, 2007

Day6 - 童話國度

今天向童話國度出發!

先來個甜點 - 御母伊湖
行車途中經過,可惜不能下車盡覽她的迷人景色!


如果說冬天的白川鄉是白得美麗而靜謐;
那麼,夏天的白川鄉是綠得充滿著開朗和活潑吧!
想感受一下這片綠,就請跟我走一次吧!




































最後,我就在這片綠油油草地上睡著了!


午餐就在這間古太神吃了一碗山菜鳥冬,好山好水之下,烏冬又焉有不好吃之理呢!這烏冬比在高山小舟的更有咬口和彈牙。


21 comments:

Anonymous said...

靚得好交關呀..呀..呀))))))))))))

去年四月拜會過雪白的白川鄉之後,原本諗住明年夏天再訪金澤時,不會再去了,但~現在~可要改變主意喲!

lamlamma said...

嘩! 白川鄉不愧世外桃園, 我溜矖口水!我要提早計劃

largeheadboy said...

夏天的高山很綠啊!躺在草地上望着藍天一定很寫意。咦,點解隔離的歐巴桑除咗對臭鞋架!

lau2tang said...

Maymay,
這裏絶對是拍友天堂!

lamlamma,
你甩了我底,依家後悔啦!哈~~
其實比想像中更容易handle,高山好多地方用英文都可以溝通,車程班次時間又準!

大頭仔,
嗰個歐巴桑咪我囉!
這幾天行了很多路,又出了太多汗,有一隻腳指起水泡發炎呀!我專登見無乜人咪鬆一鬆囉!

lamlamma said...

好後悔! 無辨法! 又想去北海道, 會考又不能放人, 唯有出年再續未了緣

lau2tang said...

夏天去高山同白川鄉都好吖!
起碼行步路都無阻滯,又唔驚跌親!
出年會考提早到八月三號放榜,你趕得切睇手持火筒祭和七夕祭喎!

Anonymous said...

你在古太神食野嗰張椅及位置,好似就係我上次坐的同一坐位喎

天氣真係好啊~~~又

Anonymous said...

正當您現在身處日本時,我亦開始準備下個行程-沖繩島

lau2tang said...

Maymay,

我今日影相,一路影一路喺度講,駛唔駛咁靚呀!?
我想起都覺得自己好似傻咗!哈哈~~
不過現場仲靚呀!因為當地居民種了很多靚花在自己家門前,淨喺影花都有排影la!始終我唔喺拍友,唔識影!拍唔到真實神緒!你到時要小心唔好好似我咁嚇親喎!

lamlamma said...

都可以, 記得留番D資料比我

Rempei:

你都好快手! 你中部遊記D相好靚

lau2tang said...

沖繩咪可以向萊少取經!
聽佢講佢都覺得沖繩好好玩!
咁幾時出發呀?

Anonymous said...

唔知點解,白川鄉始終都吸引唔到我 :P

沖繩好玩架,駕車一流~

Anonymous said...

引死人喇... 綠油油vs白雪雪, 白川鄉最少要去兩次!

Anonymous said...

劉鄧拍照的構圖有捉到用神了.
如能多留意黃金比例,一定會更好!
就等你在金澤的靚相啦!

Anonymous said...

綠色的白川鄉原來也很漂亮!有機會要再去.

Anonymous said...

Lau2tang,咁又無咁快~~因得既無錢又無假~~
(唔好意思,借少少位)

lamlamma,
謝謝讚賞,我希望下次可以好再D~~~

Wordy said...

好漂亮。沒有下雪,走路更方便。

點解條河乾哂無水既? 

supageti said...

夏の白川鄉,果然別饒風味。

largeheadboy said...

今晚仲未有嘢睇嘅?唔通出咗去周末狂歡?

Ellen老師 said...

下回電波之旅~~白川鄉~~~哈哈!

lau2tang said...

大頭仔,
你點知架?
難道你敲過個背瘠~~

Ellen,
好!諗諗佢~~