Sunday, August 12, 2007

Day8 - 大阪移動

今次在金沢住的Dormy Inn,即使是一人獨佔的Double Room,經扣減Jalan積分後,每晚亦只需五千日元,預訂自助早餐只加900日元,既平宜又有質素。

房間足有二百呎,除了有一張特大的雙人呎床外,還有單人梳化和茶几,冷氣是分體式,可自由調教溫度和風向。




酒店內的自助早餐款式頗多,除了和式外,麵包乳酪粟米片不缺,收900日元一位算是非常超值。


食過早餐後,我便坐上十點正開出的雷鳥一號回大阪。這程車雖然非常快捷舒適,但車費卻超貴,盛惠每張7,xxx日元,真肉痛!

火車經過近江、大津和米原等地,之後便沿著琵琶湖邊向大阪前行。


在新大阪下車後,我便轉乘地下鐵到中津。
向三號出口出閘,


行上一條樓梯便已是酒店地庫入口,超方便!


房間外望便是中津東橫Inn。


房間較Dormy Inn的窄,但一人佔用也足够了!整間酒店給人很新淨的感覺,很明顯是剛裝修過。Check-in後,酒店方面還安排一位外籍女實習生為我帶路,介紹逃生路線,PC電視用法等等,非常細心。






浴室亦較一般的闊落,整體來說算不錯。


安頓好後,我便乘地下鐵到難波Pepper Lunch吃了一個牛扒飯,牛扒軟滑,但肉味不濃,我嫌胡椒下得太多,以980日元來說,可以收貨了!


之後便是購物時間,在高島屋的Anges b' 買了兩個手袋。
原來逛街非常累,這天比在白川鄉時更辛苦!還好是偶一為之!

7 comments:

supageti said...

Ramada 的房間似乎頗窄呢 ~

D 黑椒真係重手左少少!^_^

Anonymous said...

一睇件牛, 以為是劉鄧自己落咋, 原來...
dormy inn真係超級抵住, 又有溫泉, 耐何晌金沢! >.<

Anonymous said...

Dormy inn張床兩個人瞓都好闊落架, 個大堂又好feel喎.
pepper lunch果然好pepper.......

Ray said...

睇你的遊記,真係有"下個禮拜起程"的衝動,特別係我呢D超得閒的人。可惜莫財,都係恨住先啦!

你在大阪選擇住中津,除左近梅田,唔知仲有冇特別原因呢?我年尾去大阪仲諗住住難波,因為我諗住買近鐵Pass去埋伊勢松阪名古屋果邊玩。

Anonymous said...

dormy inn果然平靚正,唔該哂你啊!

沙田pokka已經重開,佢又學pepper lunch咁整個鐵板上檯,但看來客人都唔多欣賞呢!(起碼我唔鍾意囉,張檯咁細仲攪d咁野~no good!)

largeheadboy said...

係喎,之前你話停一停京都個喎!
dormy inn 真係好企理呀!

lau2tang said...

意粉,
有比較之下,咪覺得Ramada窄囉!
其實和之前名古屋和高山的一樣,是金沢那間較大吧!

小彭,
唔住金沢,咁住北海道那間囉~~

小妹,
我仲以為所有的Pepper Lunch都是咁多pepper。

Ray,
我以前住過梅田和難波,地點方便的便超貴!
今次既然會買pass,咪揀間就在地下鐵隔離囉!而且中津都好方便,行落梅田都喺五分鐘,就好似佐敦到尖沙咀咁。
難波可以住這間ホテルイルクオーレなんば ,我住過它的Semi-double房間,非常闊落,張床又大,交通又方便!你可以留意住Jalan.net,有時早訂會有特價!

Maymay,
咁你張八折咭又派用場了!

大頭仔,
停京都是想食Morita Ya牛肉,但呢幾日太熱,搞到我無乜胃口,幾餐都是隨便食點東西便算!